Tema: Re: Problemos su batarkem is Ebay
Autorius: ABLomas
Data: 2012-06-06 21:02:33
On 2012.06.06 20:21, lll wrote:
> Uzsakiau Ni-Cd 20 vnt is Ebay, praejo 6 savaites ir jokiu batarkiu.
> Kaip bendrauti su pardaveju, kad grazintu pinigus?

Jei neregistruotas paštas, praėjo mažiau nei 45 dienos - pradžiai
parašyk pardavėjui. Gal jis geranoriškai sutiks gražint babkes ar
persiųst iš naujo prekes. Svarbu nepražiopsok 45d. termino.
Jei pardavėjas neatsako, tai užpildai PP dispute, jie jau ten padarys už
tave... Bet šiaip tai etiška būtų prieš tai pabendraut su pardavėju.

Jei jau praėjo 45 dienos - tai normalių būdų susigražint kaip ir neturi,
nebent pardavėjas sutiktų. Aš pvz. su keliais kitaicais jau seniai
draugauju, jie įpratę, kad kai kurios prekės ilgai eina - dzin tas PP,
jei jau neateina per 70 dienų, tai re-shippina ir tiek. Aišku, sucks kai
tokie terminai, bet... Jei reiktų skubiai, tai galiu ir čia nusipirkt,
greit ir už brangiai ;-)