Tema: Re: Problemos su batarkem is Ebay
Autorius: Ramaas
Data: 2012-06-09 08:58:34
nu as girdejau, kad pastas atidarineja vokus ir dezes jieskodami
pinigu ar geru daiktu. Todel nevisos siuntos ir atvaziuoja
o jai reik muita praeit tai muitinei siunta irgi atidarys

R.

"Levas"  parašė naujienų news:jqtp0o$muq$1@trimpas.omnitel.net...

pirkti nepirkau, bet pardavinejau. Labai grieztai- negauna siuntinio, neigiams feedbackas ir jokiu kalbu. Nors gal but
kaltas pastas. Jam sunku suvokti, kad pastas gali marudinti menesi laiko.

--
Bye, Levas