Tema: Re: Problemos su batarkem is Ebay
Autorius: Ramaas
Data: 2012-06-08 09:21:57
O ka vokieciai daro?
as pas vokieti rasala pirkt ruosiuos rasaliniam printeriui

R.

"Levas"  parašė naujienų news:jqqf8p$9hs$1@trimpas.omnitel.net...

> O seip, man px, ar apsimoka tam kitaicui. Jeigu raso, kad issius per 3
> dienas, ir jeigu pardavineja uz ta 1 usd, matyt apsimoka. Cia ne mano
> bedos.

Va butent. Jei zaidzia taip, tai JO PROBLEMOS. Ne karta as esu laimejes aukciona (ne buy it now, bet aukciona) kur
daiktas su shippingu kainuoja ~1USD. Pardavejas rizikavo, tai ir lieka jo problema. Ir jie paprastai del to nesiparina.
O kaip pats pardavinejau ir kelis kartus buvau apsiskaiciaves, taciau niekada nebandziau daryti pakeitimu PO pardavimo.
Kaip parasyta ebay instrukcijose- pirkimas yra kaip kontraktas. Ir jokiu "off site" derybu negali buti.
Nesiuncia, gudrauja- disputas, neigiamas atsiliepimas ir trumpinimas per paypal.

Ir negalvokit, kad taip tik Lietuviai elgiasi. Neturejot jus pirkeju is kokios vokietijos....

Bye, Levas