Tema: Re: signalizacija bute DSC PC1616
Autorius: Jonas
Data: 2012-02-02 09:16:11
Objektuose dazniau tenka bėgti pas DSC klineta, del jo nesusigaudymo
klaviaturos vingrybese, negu pas Paradox centrales turetojus del jos gedimo.
Cia turiu galvoje gedimuku pypsejimo pasalinima, laikroduku nustatyma ir
atminties pagesinima. Paradox-e, klijentai kaip vaikai, pamato kuri lempute
dega , megina ja spustelti ir daznai atspeja. Su DSC tas nelabai...Musuose
taip, kaip kitam rajone nzn.
Paradoxas, man, apskritai lankstesnis novatoriskesnis, jau vien PGM-u
nustatymo pasirinkimu.
Ka montuoti, o ko ne cia jau grynai instalerio pomegio ir jo gaunamu sistemu
kainos reikalai. Jei lieka navaras nuo DSC-tai stato DSC. Jei nuo
Napco-stato ir tokias:)
Gaila, kad ne maziau 95 proc. objektuose randamu sistemu sumazgytos taip,
kad net neabejoji instaleris galvojo ,,o po manes nors ir tvanas, tik as
zinau, ir tik as aptarnauju, aisku, tik ne po darbo valandu ir...kol i
uzsieni dirbti neislekiau" :)