Tema: Re: signalizacija bute DSC PC1616
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-01-28 19:18:22
On 2012-01-28 18:00:16 +0200, audrenas69 said:

> pasiulyk tu tokia minti kam nors ne landyneje, o ten kur yra rimta
> apdaila.

Tai jei rimta apdaila, tai ir tegul tariasi del apdailos atstatymo su
tais sudarankiais, kurie kabelius nugreze....

>  sakyk: va cia biski pastrobisiu arba kanala priklijuosiu.
> pasius tave toli toli :)

Niekur nesius. Juk savininkas pats arba jo pasamdyti sudarankiai
nusigreze laidus, tai ju ir problemos apdaila susitvarkyti.

> zinai jei rankos ne is siknos auga, nesunku juk paziuret kas toje
> skyleje dedasi.

Tai apie tai ir kalbu, kad normaliai tvarkant randi, kur laidas
nutrukes ir ten ji atstatai. Kartu pirstu parotai savininkui, kad
skyles negreziojamos kur sugalvosi, pries tai nepatikrinus, ar toje
vietoje nera laidu.

>  aisku ne biznis
>
> "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message
>
> jei montuotojai viska tvarkingai padare, ka ten tada remontuotojai veike?
> logikos pas tave kaip pas blondine.
Logika pas pati kaip pas blondine
> turbut ne viska taip jau gerai sumontavai,
> kad kazkas ten turejo listi.

listi tenka, kai buna irengiamos  papildomos iki tol  nenaudotos
patalpos, kuriose pries tai jutikliu savininkas nenorejo statyti. Kas ,
kad laidai tvarkingai pakloti. Jei pakviesti remontinikai - montuotojai
nemoka jungti (ir programuoti atitinkamai), tai niekas nepades...
Vietoj to, kad prie paliktu laisvu zonu (jos tam ir buvo paliktos)
prijungtu naujus jutiklius kitais (esamais, skirtiems toms patalpoms)
imasi visa sistema perdarineti be ATZ (nes nemoka sujungti su ATZ)....

>  tik aisku legviausia apkaltinti kitus.

Gaila, napadariau nuotrauku, kaip buvo iki tol ir kaip atrode jungimai
po "remontinku". Ir sistemos liko puse su ATZ, puse tik su EOL, dalis
EOL rezistoriu stovejo ... centraleje. Ir suprogramuoti vis vien
nesugebejo...(nes gal mokejo tik dsc programujoti, o gal tik spektra, o
ten buvo digiplex)

>  o gal tu
> ir esi tas Vasia is Lentvario? :))))

Tai kad panasu, kad tas Vasia is kazkur busite ponas, nes bijote ATZ
jungimo, kazkodel norite kad butu istampyta 2 kartus daugiau laidu
(tipo, tai klijentui nekainjuoja...), centrales nupirktos gerokai
brangesnes (del didesnio kiekio niekam nereikaligu zonu).  Ir esant
reikalui prijungti papildoma jutikli (nes  visos zonos jau panaudotos,
pvz spectraSP isvedziota 16 zonu) turi VISA jusu jungta sistema
perdarineti is  sistemo be ATZ i sistema su ATZ (nes nieko papilgomai
neperkat turesi 32 zonas). Labai protinga... Vietoj to, kad is karto
daryti tvarkingai, panaudoti 8 zonas (su atz turi 16 zonu). Reikia
daugiau - atvedei kabeli, pajungei papildomas zonas ( kai kada kabeli
gali atsivesti ir pats savininkas, ypac kai daro remonta ir zino, kad
nores papildomo saugumo)...

Audrius K.
P.S. Zinau, kur stambiame objekte panasus i JUS naudoja pigiausias DSC
centrales  (nes kitas reikia is naujo mokytis programuoti). Rezultate -
desimtys siustuvu i saugos firma, kelios telefono linijos, ir ne vieno
siustuvo su pilnu formatu (nes interfeisas KAINUOJA)...