Tema: Re: signalizacija bute DSC PC1616
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-02-01 22:00:04
On 2012-02-01 21:14:21 +0200, audrenas69 said:

> apie salta pajke trikdzio t7 siustuve tikrai girdet neteko :)))

Bet, sutik, kazkada gali pasitaikyti :-))

> turim ju ~3000 ir dar ne vienas nebuvo uzgliucines.
> pgm'ai yra uzdurniave keletui centraliu, dauguma ju buvo
> spectra 17x8 ir pora crow. paadoxams padedavo cold
> startas, crow buvo mires itampos stabilizatorius. del saltu
> paikiu panasiu bedu kaip ir nera islinde

O man uzdurniavo su savaiminiu prisidavimu spectrasp7000 :-)  Nepadejo
niekas:-) Teko keisti. Irgi arevita nenorejo tiketi, kad taip sugedo
:-).
	Kai kada atsoka elektrodas nuo mikroschemos kristalo viduje
mikroschemos korpuso (brokuota mikroscema). Nuo tokio gedimo tikrai
neapsaugotas trikdis - ne jis tas mikroschemas gamina.

Audrius K.