Tema: Re: signalizacija bute DSC PC1616
Autorius: audrenas69
Data: 2012-01-28 18:00:07
pasiulyk tu tokia minti kam nors ne landyneje, o ten kur yra rimta
apdaila. sakyk: va cia biski pastrobisiu arba kanala priklijuosiu.
pasius tave toli toli :)
zinai jei rankos ne is siknos auga, nesunku juk paziuret kas toje
skyleje dedasi. aisku ne biznis

"Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message
> On 2012-01-28 16:58:10 +0200, audrenas69 said:
> P.S. Jei jau laidas nugreztas, tai ji reikia arba keisti, arba rasti kur
> nugreztas ir ten sutvarkyti, o ne pusiau gyvus nepanaudotus laidus toliau
> naudoti.

jei montuotojai viska tvarkingai padare, ka ten tada remontuotojai veike?
logikos pas tave kaip pas blondine. turbut ne viska taip jau gerai
sumontavai,
kad kazkas ten turejo listi. tik aisku legviausia apkaltinti kitus. o gal tu
ir esi tas Vasia is Lentvario? :))))