Tema: Re: signalizacija bute DSC PC1616
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-02-01 20:52:26
On 2012-01-31 21:39:08 +0200, audrenas69 said:

> nu kaip tas kontaktas gali uzsioksiduoti praktiskai? nepamirsk uzsukt
> kaladeles :)))

Apie "salta paike" nesi nieko girdejes????? Tada dar mokytis ir mokytis....
Audrius K.
P.S. Gedimai daugeliu atveju vyksta ne ten, kur fiziskai verziamas
varztas.... Esu turejes centrale, kuri pati priduodavo particijas (kada
apti sugalvodavo, nors pridavimas buvo leistas tik suvedus vartotojo
koda) ir po to neleisdavo vartotojui isjungti apsaugos :-)) Tiesiog
klaviatura nereaguodavo i nieka :-) Ir dar pagal klaidas dingdavo
moduliai, kuriu ten niekad nebuvo :-) Ir tai prasidejo po menesio
eksploatacjos :-)