ShowmanaZ rašė: > jei aš panašų atsakymą gaunu iš atstovo, man tai reiškia, kad mano > investicija į gerą instrumentą po metų nuėjo šuniui an uodegos. > Pasiteisinimai gali būti įvairūs. Esmės tai nekeičia, netoli 1.5K > kainavęs instrumentų komplektas dulkės kampe, kol neatsiras sprendimas. Taip, bet Makita per se dėl to veikiausiai nekalta. Esu iš arčiau matęs, kaip LT veikia vieno pigesnio (nors atitinkamai gausesnio) buitinio brand'o garantinis servisas: sėdi keli vyrukai ir klepoja. Iki esmingesnio elektronikos remonto jiems, tiesą pasakius, buvo toloka, nes buvo užsivertę mechanika, o ir neturėjo pakankamai žinių (kiek galiu spręsti kažkiek užmatydamas virtuvę ir bendraudamas), nors elektromechaniškai pasikrapštydavo. Gal prireikus kam ir siųsdavo, tačiau dabar bandau įsivaizduoti jų fizionomijas, jei jiems atneštum tokį kroviklį, tai kažkaip savaime piešiasi analogiškas atsakymas, kurį išgirdai iš Makitos atstovų. Ir aš jų nekaltinu/nemenkinu, tačiau taip, deja, yra. Bent jau buvo.