Tema: Re: Netaisomas Makita pakrovėjas
Autorius: Laimis
Data: 2011-11-30 23:22:53
ShowmanaZ rašė:

> šio modelio krovėjo gedimais/remontu? Gal kas žinot, kas tokiu remontu
> užsiima už logišką kainą? (atstovų Vector ir Co kaina 360Lt, skelbimuose
> nauji po 250Lt, iš UK su parsiuntimu 200Lt, tai logiška remonto kaina -
> iki 100Lt). O gal būt kas ir paporintų apie DIY remonto istrukcijas?

Viskas remontuojama.
Logiška, kad nori už padorią kainą, tačiau iš tiek, kiek esu matęs kelių
pakrovėjų vidurius, galiu pasakyti, kad ten nėra kažkokio kosmoso, nors
kai kurių schemotechnika tai pakankamai diskretiška (aibė tranzistorių);
gali būti kam sugesti ir už 200 Lt, jei reikėtų ilgokai knistis kas ten
nusmigo. Tačiau patarimas toks: susirask, kas specializuojasi panašių
remonte (kitų suktuvų garantiniai servisai ir pan.), nes jei gedimas
koks tipinis (power dalis), tai neturėtų būti sudėtinga ir brangu.
Pabandyti verta.

> Tačiau preliminariai galiu pasakyt, kad rekomenduoju vengt Makitų
> akumuliatorinių (nuo 7,2V iki 18V) komplektų, kuriuose yra šis
> pakrovėjas (būna ir juodos spalvos):
> http://www.makita.lt/flypage/a-k-c-i-j-a/kroviklis-dc18ra-7-2-18v.html

Tokios rekomendacijos tik į muilą. Lygiai taip pat, jeigu turi bent
menkiausią atsitiktinumo dėsnio pojūtį, galėjo atsitikti bet kokiam
daiktui. Tokias rekomendacijas galėtum dalinti, kai iš statistiškai
ženklios imties (tarkime bent keli šimtai vienetų), po tam tikro laiko
užsilenkia pakankamai ženklus skaičius vienetų. Ir tai — gali sėkmingai
pragręžti su konkrečiu egzemplioriumi ar net keliais ištisą dešimtmetį,
kai aplinkui jie miršta tuntais; tokiu atveju net dalintum priešingas
rekomendacijas...