Tema: Re: Netaisomas Makita pakrovėjas
Autorius: Gadaminas
Data: 2011-12-01 07:53:07
kiek suprantu tai akumu pakrovejuje yra keturi kontaktai: per du teka
krovimo srove, o kiti du-kontroliuoja temperatura... Temperatura yra
kontroliuojama tam, kad intensyvaus krovimo metu neperkaistu baterija. Kai
ji pasiekia tam tikra temperatura-sumazinama ikrovos srove. Mano manymu pats
paprasciausias sprendimas-tai koks nors lygintuvas ir rezistorius ribojantis
srove. Rezistorius toks, kad visais atvejais neperkaistu baterija. Dar aisku
smulkiai issiaiskinus galima butu atstatyti pilnesni veikima arba perdarant
pati bloka, o gal suremontuojant. O prekeivos tai aisku, kad nori kuo
daugiau parduoti uz kuo didesne kaina. Toks remontas gan marudnas. Perkant
instrumenta daznai ziuriu i garantijas: jeiprofesionaliam naudojimui-tai
tiesiog butina, kad garantijos laikas butu kuo ilgesnis-bent dveji metai.
Tiesa. Teoriskai galima buti kito gamintojo kroveja ir ji prijungti makitos
akumams krauti. Suprantu, kad netiks pati konstrukcija, bet tai nelabai
svarbu: tiesiog pastatyti ji salia ir atsivesti 4 laidus. Svarbu itampa.
Sekmes.

"ShowmanaZ" <trintiInfo@trintiTavopirtis.eLTe> parašė naujienų
pranešime:jb654r$ra4$1@trimpas.omnitel.net...