ShowmanaZ rašė: >> Tokios rekomendacijos tik į muilą. Lygiai taip pat, jeigu turi bent >> menkiausią atsitiktinumo dėsnio pojūtį, galėjo atsitikti bet kokiam >> daiktui. Tokias rekomendacijas galėtum dalinti, kai iš statistiškai >> ženklios imties (tarkime bent keli šimtai vienetų), po tam tikro laiko > > Mano rekomendacijos tokios dėl to, kad makita atstovai mane iškart > pradžiugino šiom žiniom, kai tik pamatė, ką aš iš krepšio ištraukiau. Nesu tikras, bet taip gali būti dėl kelių paprastų priežasčių: - visai tikėtina, kad panašų atsakymą gautum iš tūlo laptop'ų gamintojo, parodęs maitinimo bloką (jei korpusas suklijuotas ir neardomas, tai ir daiktas „neremontuojamas“; kai kurie apsimeta „remontuojantys“ (gal QA skyriui ir rūpi išsiaiškinti gedimo priežastis), tačiau juk gauni atgal suremontuotą naują/kitą daiktą...) - visai tikėtina, kad tokį patį atsakymą išgirstum ištraukęs bet kokį makitos pakrovėją, nes jų tiesiog neremontuoja, kad ir kaip būtų paradoksalu, dėl to, kad jie, o tiksliau jų elektronika, genda retai, tad vietinis elektronikos servisas tuo tiesiog nesispecializuoja/nesicackina ir keičia naujais. - tikėtina, kad atstovas tiesiog neturi kiek padoresnio, įgalaus elektronikos serviso. - tikėtina, kad elektronikos, jei tai nėra modulis, apskritai neremontuoja, nes šiais laikais ekonomiškas remontas yra modulių/plokščių keitimas (o pakrovėjo atveju, modulis == naujas pakrovėjas). Žodžiu, tai dar beveik nieko nereiškia, nes pats supranti: laptop'o motininė už kelis kartus didesnę kainą ir nepalyginamai kompleksiškesnė — (su)remontuojama, o pakrovėjas — kažkodėl iš principo ne... Bet va kas tau galėtų konkrečiai padėti... Va, jei taip kas nors iš news'ų užsimanytų pasikrapštyti iš intereso...?