Tema: Re: 12V boosteris
Autorius: Quicker
Data: 2009-01-20 19:13:08
Klausimas - o nebus taip, kad nuo tokio busterio uzvedant bus chana auto
elektronikai? Kazka girdejau, kad del trafo indukciniu savybiu taip gali
nutikti, kai atsijungia starteris. Neva tuomet sokteli itampa
nejuokingai. Pats turiu toki aparaciuka, buvau pasidares laaabai silpna
svarke, bet kaip svarke, tai nelabai man, taciau puikiai tiktu kaip
booster'is, tai vat ir mastau ar verta ar neverta taip naudot. Principe,
tai tik trafas ir diodai.

--
www.SEXdate.LT - padukusios pazintys suaugusiems