Tema: Re: 12V boosteris
Autorius: krx
Data: 2009-01-19 14:17:54
Šiaip netgi ir lauke, jei atstumas nuo xatos protu suvokiamas, nėra jokios 
problemos atiduoti tiesiai 12V, tam yra netgi specialios hermetiškos 
jungtys, kaip naudojamos šiaurėje jungti dėl variklio bloko pašildymo, 
statosi kur nors priekyje prie radiatoriaus ar pan.

Nuo atminties skylių saugo taimeris, arba/ir pakrovėjas su 
logika/trikcle-charge.

"saimhe" <dejau.skersa@gaideliams.giedant> wrote in message 
news:gl1pnh$35m$1@trimpas.omnitel.net...
>> kuris stovi nenaudojamas ir kai jo prireikia akumas buna nuduses:DDD
>
>   Tada jau geriau laikyti rūsyje atsarginį akumą ir krauti porą kartų
> per metus -- pvz., lapkričio pradžioje ir kovo gale. Gerai, kada auto
> standartiškai stovi po langais: ano akumui netyčia nusibaigus, sukeiti
> vietomis (ir signa toliau atlieka savo funkciją), o parsineštą krauni
> patalpoje. Ko gero, toks scenarijus apskritai yra vienintelis, jei
> norima akumo priežiūrą daryti vien savo jėgomis.
>   Turintys elektrifikuotą garažą gali krauti ir neišėmę iš po kapoto,
> vien atjungę laidus. Taigi jiems atsarginis akumas galėtų nebent kartą
> į kelis metus sutaupyti laiko -- susitvarkymas per kelioliką minučių
> vietoje keliolikos valandų. Bet lygiai sėkmingai galima pamiršti to
> atsarginio krovimą. Arba boosterio krovimą (to, kur su nuosavu akumu).
>   Įtariu, kad daugumai pagrindinė problema yra būtent palikti auto
> parai su atjungtu akumu ir netoli rozetės.
>
> -- 
>  saimhe