Tema: Re: 12V boosteris
Autorius: Levas
Data: 2009-01-19 19:40:30
o tu man pasakyk kaip tas akumas taip ima ir numirsta? Pas mus darbe yra apynaujis VW kadis, jis per atstuma smirda rugstim, lemputes perdegineja. Ir po metu mire akumas. Itampa veikianciam auto ant klemu 15V. Servisas pasake kad norma ir viskas ok. Tik duok i snuki ir viskas.

O mano auto VW golfas, itampa ant klemu 13.5V Akumas jau 6 metai! Ir po nauju metu svenciu uzsalusi masina puikiausiai uzsivede. Vazineju labai trumpais atstumais, todel akumas tikrai nelepinamas.

Ir akuma pakrauti reikejo tik tada, kai palikau savaitgaliui ijungta maga ir lempas.
--
Bye, Levas