Tema: Re: 12V boosteris
Autorius: pjezo
Data: 2009-01-19 14:57:15
viskas ok.

bet pasakyk kaip tai padaryti gyvenant daugiabucio 8 aukste:)))
kolkas neteko patirti neuzsivedancio auto laimes...
ale, kaip atsargus zmogenas turiu cielus 3 akumus 1 masinai:)
74 AH imetu ziemai, 62 AH vasarai, na ir dar 55 yra, vietoj busterio:DDDD
p.s. - stogas man nenuvaziavo - tiesiog taip gavosi su masinom kad atliko 2 lysni, akumai geri ir atiduoti juos uz centus gaila, uz litus niekas neperka:)