Tema: Re: Elektros kainos nuo naujų
Autorius: RaR
Data: 2009-11-27 14:09:47
Tai vat ir esmė, kad reikia demonopolizuoti rinką, kiek tik tai įmanoma šioje srityje. Ir ES direktyvos tokios yra. Ta linkme buvo lyg ir einama - atskyrė gamintojus nuo skirstytojų, po to perskėlė ir skirstomuosius tinklus. Bent jau kai skirstytojas nesusietas su gamintoju, jis gali rinktis pigesnės elektros gamintoją. O paskui bac - viską vėl sujungė į vieną Leo LT. Dabar vyriausybė išmeta Maximą, bet tą monopolinę struktūrą iš esmės nori išlaikyti. O jei statys atominę, norės kad ji atsipirktų - juk kainuoja ne tik gaminti, bet pastatyti ir uždaryti ją, už ką mums iki šiol nereikėjo mokėti. Ir jei šalia bus pigesnės elektros, jos nepirks, o siūlys tik brangesnę savąją. Prisiminkime, kaip buvo su Mažeikiais - tik įstoję į ES turėjome nuimti muitus degalams, ir tai, atrodo, buvo išsiderėję kažkokį laikotarpį tuos muitus palikti.