Tema: Re: Elektros kainos nuo naujų
Autorius: RaR
Data: 2009-11-26 19:24:39
Labai panašu į tai. Veikiant Ignalinai pas mus elektra ir taip buvo
brangiausia lyginant su aplinkinėmis šalimis. Dar Kubilius, manau, stengsis
ilgiau kabinti makaronus, kad nauja AE bus statoma, todėl reikia kaupti
pinigus jos statybai, ir dėl to reikia didinti tarifus. Labai gerai
prisimenu jo žodžius, kai pasklidus žinioms apie planuojamas Karaliaučiaus
ir Baltarusijos AE statybas, jis teigė kad tai blefas, siekiant Lietuvą
atbaidyti nuo savos AE statybos. Dabar, kai jau aišku, kad tos elektrinės
bus pastatytos, ir bent jau gerokai anksčiau už mūsų (nors labai abejoju,
kad jie surastų investuotoją, kuris šiomis aplinkybėmis norėtų pas mus
statyti AE), Kubilius aiškina, kad elektros vis tiek trūks. O rusai aiškina,
kad elektros turi pakankamai ir Karaliaučiuje stato eksportui.