Tema: Re: Elektros kainos nuo naujų
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-26 23:06:16
Ir dar toks klausimas įdomus - ar čia buvo iš anksto viskas paskaičiuota,
dar nuo pradžių, ar taip natūraliai gavosi. Ir įdomu, kaip tai susijęs su
"dojofilais". Nes gi elektrėnai giriasi su kažkokiu sovietiniu runkeliu, kad
naujas blokas statomas ir ans rodosi dujomis pleškins.

P.S. Dar gi fantastiškai pagerės taršos leidimų saldo. Nors tai ir visiškai
orinė/fikcinė sistema, bet ant jos bent anksčiau uždirbt buvo galima, o
dabar dar ir šitas į užpakalį...