Tema: Re: gal nusirasom vokieciu ejimo is krizes plana?
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-13 20:59:47
kai aš turėjau verslą ir neblogas pajamas Lietuvoj, aš visada maniau, kad
valstybė mane nori apiplėšti. daba tom pačiom sąlygom Vokietijoje man atrdo,
kad vienintelis valstybės tikslas - mane sunaikinti :)

visur gerai, kur mūsų nėr, bet Vokietija tikrai nėra galimybių kraštas. Tai
kraštas, kur saujelė dirbančiųjų turi išlaikyti armiją socialinės paramos
gavėjų ir socialinės paramos gavėjas yra svajonių profesija.