Tema: Re: Prancuzu propesorius apie vinasaliska auro isivedima
Autorius: RaR
Data: 2009-11-12 07:31:09
Tai kad jokio uždarbio valdžiai ir nebus, kol neįstosime į euro zoną.
Išnyktų tik devalvacijos baimė ir aukštos litų palūkanos gyventojams ir
komerciniams subjektams. O kaip gali kainuoti "spekuliacijos vinašališko
euro įvedimo tema" man iš viso sunku įsivaizduoti.

"monaxas" <ish_kur_mergaitei_tiek_drasos@tiek.valios.gelezhines> wrote in
message news:hdetc9$959$1@trimpas.omnitel.net...