Tema: Re: Kvaila mintis, bet .....
Autorius: Mazgiukas
Data: 2009-08-11 18:56:45
Faktas rašė:

> pasidarai lentelę, ar eilutę, kur visos pajamos ir išlaidos ir viskas tampa aišku.

Šiaip tai čia elementarus Operacijų tyrimo uždavinys, kurį turėtų
pažinti kiekvienas bent porą metų studijavęs ekonomiką. Tik kad
paprastai tą dalyką, man rodos, studentai pažįsta ne itin kokybiškai,
tai matyt paprasčiausiai tingi/nenori/nemoka praktiškai tą dalyką
pritaikyti tai ir stumdo viską kaip papuola. Nors tiesa – operacijų
tyrimo uždaviniai paprastai skirti nedideliam (santykinai) ūkio
subjektui, bet visai pasistengus jį galima pritaikyti ir Sodrai, kaip
ūkio subjektui. Gan greit pasidarytų aišku, kiek sodroje turi būti
darbuotojų, kiek jiems galima mokėti, kiek reikia darbo daryti ir t.t. O
dar jei pritaikytų optimizavimo taisykles ir t.t. – gyventume kaip
inkstai taukuose :)