Tema: Re: Kvaila mintis, bet .....
Autorius: Atom
Data: 2009-08-11 15:53:18
nevisai gerai....
Visu pirma Sodra turi perziureti savo aparata ir sumazinti islaidas.
Prisistate pastatu nauju, priimta kruvos darbuotoju, kurie nieko neveikia.
Visa tai kainuoja labai brangiai.
Cia kaip ir su ukininkais, kai skyre uz kazka keliasdesimt milijonu, o
didesne dalis nuejo lesu administravimui. Ir gavo ukininkai po 1, po 2
litus.
Arba Lietuvos energijoj prie gera desimtmeti dirbo 10 kartu maziau zmoniu ir
susitvarkydavo. Dabar sedi pavaduotojo pavaduotojo pavaduotojas vienam
reikalui, kitam reikalui kitas ir nebelieka nei pelno, nei pinigu
investicijoms. Tenka kelti tarifus ir vel visi metames ant tu ponu algu.
Idomu koks Lietuvoje santykis darbuotoju gaunaciu alga is biudzeto su
privciam sektoriui dirbanciais. Idomu butu palyginti su Vakaru ar kad ir
Rytu valstybemis.

Atom