Tema: Re: VILIBOR -> EURIBOR
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-23 18:17:20
Cia taip pagalvojau (susviete)... Bankai vykdo spekuliacine ataka pries
Lita.
T.y. skolinasi Litais brangiai,  konvertuoja i Eurus ir laukia devalvacijos.
Vienu zodziu blogai neturet savu banku....

P.s. atidejimai padaromi kartu su paskola, tai is kur "reikalingi
atidejimai"
P.p.s. Jei bankai siulo 9.5% vadinasi patys tikisi uzdirbti dar daugiau.