Tema: Re: VILIBOR -> EURIBOR
Autorius: korke
Data: 2009-07-23 15:11:03
o man DNBNord pasake kad negali keisti is LTL i EUR.
Pameginau paklausti kodel tai pavarte akimis ir sako negalima ir kad isvis
uzdrausti valiutu konvertavimas.
Nors draugas Hansa ar SEB tiksliai nepamenu pasikeite is LTL i EUR. Bet
tenais dal kitu paskolu ant imones turejo.
na vienu zodziu bb tasej gaunasi ponai ir ponios.