Tema: Re: VILIBOR -> EURIBOR
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-07-23 13:34:13
tai pazekit, z.u. produkcija pinga, nt pinga, paslaugu kainos krito,
kabakuose kainos krito (nors paslepta po nuolaidom ir lojalumo
programom), elektra ir ta atpigo, ilgalaikio vartojimo prekiu (baldai,
buitine technika) krito, batu ir drabuziu pardese nuo ziemos vis
nuolaidos nesibaigia ir kainos jau zmoniskom patapo.
na as tai matau tik pigima..

neskaitant aisku savivaldybes imoniu, kurios ikainius tik kelia.. :D