Tema: Re: Armenijoje dehmm..hmm..ja
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-03-05 16:48:54
kas is to, kas is to..
idejai 10 eur it pasimsi 10 eur

o del vertes - matai pinigai yra CENTRINIO banko dokumentas.
jei juo nepasitiki - leisk savo pinigus, laikyk atsargas kitu pavidalu.

pagrindine pinigu funkcija siaip aprupinti mainus. t.y. pirmine ju
funkcija - atsargu likvidumo suteikimas. nes pinigus bet kas priims (ir
net privalo) kaip atsiskaitymo forma.

aisku gali laikyt viska meno kuriniais, bet kiek tau laiko (ir % nuo
vertes) uzims ju iskeitimas i duonos kasni?