Tema: Re: Armenijoje dehmm..hmm..ja
Autorius: Doc
Data: 2009-03-05 15:20:24
Nesuprantu kuo tau netinka 100% rezervai. Jei kas nors man davė saugoti turtą (pinigus) iki pareikalavimo, aš juos privalau saugoti. Jei kas nors man paskolino pinigus sutartam terminui, aš galiu su jais daryti ką noriu, o suėjus terminui privalau juos grąžinti (arba susitarti dėl paskolos pratęsimo). Jei aš paėmęs saugoti turtą iki pareikalavimo jį paskolinu kitiems, o to turto savininkui atėjus jo atsiimti neturiu ką atiduoti, esu paprasčiausias sukčius.

--
Doc