Tema: Re: Armenijoje dehmm..hmm..ja
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-03-05 16:38:27
atisiusk karta is LB privalomu atsargu skaiciavimo lentele
(http://www.lb.lt/docs/word/12002031438.doc)
pamatysi nuo ko imamas rezervas.

faktiskai net 100% privalomojo rezervo atveju ne butu visiskai apsaugota.

NES:
6. Į privalomųjų atsargų bazę neįtraukiami banko įsipareigojimai bankams
ir Lietuvos bankui.

7. Nulinė atsargų norma taikoma šioms taisyklių 1 priede nurodytų
įsipareigojimų grupėms:

7.1. indėliams ir jiems prilygintiems kitiems įsipareigojimams, kurių
pradinis terminas ilgesnis kaip 2 metai arba atitinkamoje sutartyje
numatyto išankstinio įspėjimo apie atsiėmimą terminas ilgesnis kaip 2 metai;

7.2. išleistiems skolos vertybiniams popieriams, kurių pradinis terminas
yra ilgesnis kaip 2 metai ir kurie negali būti išpirkti prieš terminą;

7.3. atpirkimo sandoriams;