Tema: Re: swedbank sekantis?
Autorius: Alvidon
Data: 2011-12-13 21:52:50
Och, bet juk tai atvejai susiję tik tiek, kad abiejuos yra žodis "bankas".
Snoras - savininkai padarė "dingau su babkėmis"; Swedas - kažkas
sukėlė dirbtinę paniką (na gal tas kažkas tėra brauno judėjimas, gal...).
Sukontroliuoti snoro atvejus - siektina bet visiškai nerealu (visam pasauly
egzistuoja policijos visokios, bet tik bepročių šalyse tikimasi panaikinti
nusikalstamumą kaip reiškinį (aš gyvenau tokioj bepročių šaly ;)).