Tema: Re: swedbank sekantis?
Autorius: Sail
Data: 2011-12-13 08:41:35
Zmones zmones, cia gi rinka kaip ir bet kas kita. Kiekvienas balsuoja savo
veiksmais pagal savo supratima.

Yra baime, kad bankrtutuos, tai pirmyn atsiimti pinigus ir dedam i kojine,
arba perkam druska kaip kaime budavo neramiais laikais.

Man tai ka prasiau - pakankamas arbumentas, kad neknist sau proto ir
nesijaudinti del savo kapeiku.

Juo labiau protingas zmogus visko vienoj vietoj nelaiko, tad praradimas butu
tik dalinis, taigi nemalonus bet ne gyvenimo tragedija.

Zmoniu trumpa atmintis, tai taip, tas tiesa. Bet NE VISI uzsiima
machinacijomis. Zmones linke suabsoliutinti, tipo uzsilenke viena zuliku
kontorele, tai dabar visi aplink reiskia tokie patys.