Tema: Re: swedbank sekantis?
Autorius: RaR
Data: 2011-12-13 13:21:08
Kaip ten bebūtų, stambus, 200 metų istoriją turintis Švedijos bankas man
neabejotinai atrodo patikimesnis už bet kurį lietuvišką, rusišką ar dar
kažkokį. Ir visiškai nesvarbu kaip jis apiformintas - kaip skyrius, ar
kaip savarankiškas bankas. Tikriausiai, Swedbank Lietuvoje apiformintas
kaip savarankiškas vienetas - juk Taupomąjį nupirko Hansabank, šį
Swedbank, perėmus veikiančio banko akcijas nereikia iš naujo gauti
bankinės licencijos, gali toliau tęsti veiklą. Bet iš visos valdymo
struktūros visiškai aišku, kad Lietuvoje veikia švediško Swedbank
padalinys.

2011.12.13 12:51, S54 rašė:
> [...]
>
> "RaR" wrote in message news:jc5mb1$2cr$1@trimpas.omnitel.net...
>
> p.s.
>
> Ir pažiūrėjus į banko struktūrą - viena direktorių taryba, vienas
> prezidentas, o baltijos šalių skyrius yra tik vienas iš banko padalinių
> (http://www.swedbank.com/about-swedbank/management-and-organisation/index.htm),
>
> kuris turi savo hierarchinę struktūrą su viena vadove
> (http://www.swedbank.com/about-swedbank/group-presence/baltic-banking/organisation/index.htm).
>
> Ar ten jie pas save viską meluoja? Ir taip jau 200 metų meluodami dirba?

>>> news:jc4o41$o0t$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 1. Krajbankas nebuvo Snoras.