Tema: Re: Snoras ir obligacijos
Autorius: bat0nas
Data: 2011-11-17 16:22:32
Kaip čia šitą suprasti:

"Investuotojas įgyja teisę į draudimo išmoką tik tuo atveju, jeigu
investuotojo vertybinius popierius ir (arba) pinigus draudėjas yra perleidęs
arba panaudojęs be investuotojo valios (daugeliu atvejų tai galėtų būti
nesąžininga veikla, t.y. kliento vertybinių popierių ar pinigų pasisavinimas
ir pan.). "

Tai jei dabartiniai akcininkai tuos pinigus pasisavino ir iššvaistė arba
kažkur pervedė (pvz kad ir tų 200Mln pavidalu) iš Lietuvos, tai kaip ir
nereikėtų pretenduoti į draudimo išmoką?

"Aurimas"  wrote in message news:ja3404$ou$1@trimpas.omnitel.net...

va va, aš taip pat investuodamas į obligacijas apie tokias nesamones kaip
bankrotas nemąstau... :) Deje, reiks pradėti mąstyt. Šiaip jau lėšų dalį
atgausite chebryte
http://www.traders.lt/page.php?id=12893
sėkmės.

database 6638 (20111117) __________