Tema: Re: Snoras ir obligacijos
Autorius: eimaz
Data: 2011-11-17 14:05:46
jei būtų buvę viskas aišku, neuždavinėtu čia klausimo, tikėdamasis, kad gal
dar ne viskas prarasta.
4,5% už obligacijas tikrai ne tokios palūkanos, dėl kurių būtų verta
rizikuoti 100% pinigų praradimu. suprantu, kad rizikuoji negauti palūkanų ir
pan, bet ne visa suma. aš asmeniškai, jei būčiau pirkęs obligacijas, nežinau
ar būčiau apmąstęs apie tokį scenarijų.

"BigM"  wrote in message news:ja2s7s$jaj$1@trimpas.omnitel.net...

gal iš šalies ir pasirodė "gudrumo demonstravimas".
Tiesiog norėjosi sužinoti aplinkybes. Iš šalies man pasirodė, kad asmuo
guodžiasi kai tuo tarpu pats žinojo kuo rizikuoja...