Tema: Re: Snoras ir obligacijos
Autorius: Ramucka
Data: 2011-11-16 23:39:50
Žinojau aš tas rizikas ir rizika buvo paskirstyta tiek tarp terminuotų, tiek
tarp obligacijų, tiek tarp skirtingų bankų.
Deja būtent snore ir būtent obligacijose yra gan nemaža dalis.

"siaip"  wrote in message news:ja19ht$pea$1@trimpas.omnitel.net...

Reikejo platinimo prospekta paskaityti, ar bent pasidometi del obligaciju
garantiju.

Nors pats vienu metu gundziausi i obligacijas irgi imesti pinigu, tik kad
procentas netenkino.

Kolkas neprarask vilties, pirmadieni bus konkreciau. Simonyte gera
buhaltere, bet finansas ne visuomet jos draugas. Gal protingi zmones
pasiulys geresni sprendima.