Tema: Re: Snoras ir obligacijos
Autorius: siaip
Data: 2011-11-16 23:22:05
Reikejo platinimo prospekta paskaityti, ar bent pasidometi del obligaciju
garantiju.

Nors pats vienu metu gundziausi i obligacijas irgi imesti pinigu, tik kad
procentas netenkino.

Kolkas neprarask vilties, pirmadieni bus konkreciau. Simonyte gera
buhaltere, bet finansas ne visuomet jos draugas. Gal protingi zmones
pasiulys geresni sprendima.