Tema: Re: krize 2
Autorius: RaR
Data: 2011-08-11 15:40:55

> Ir aš neabejoju, kad gali. Tik skirtumas pvz.: gali būti toks - prieš 10 metų privirtą košę, nepersitemdami galėjote išlaižyt tarkim per 50 metų. Dabar tarkime - per 200. Arba reikės persitempti.

Viskas įvyktų gana greitai. Atskirose šalyse jau buvo nemažai įvairių
šoko terapijų, ir viskas paprastai susistyguodavo metų-kelių bėgyje.
Panašiai būtų ir pasaulinės finansinės sistemos šoko terapijos atveju -
šokas būtų didelis, bet po apsivalymo ji būtų žymiai efektyvesnė ir
stabilesnė. Bet valdžioje esantys tuo paprastai nesuinteresuoti, dažnai
tai pažeistų net tiesioginius jų finansinius interesus, o paprasti
rinkėjai paprasčiausiai nelabai supranta kas vyksta. Ir kuo toliau - tuo
mažiau.

> Trukdo ne politikai. Trukdo elektoratas. Pasakyk kokiam vakariečiui, kad kruizų nebus, vegasas užsidaro, socialinės garantijos nuėjo ten, kur saulė nešviečia.

Na taip, jau rašiau - paprasti rinkėjai labai mažai gaudosi visumoje.
Juos užtenka pagąsdini krize ir apokalipse. O kad kažkas maudosi iš jų
per mokesčius surinktuose piniguose - nelabai atseka.

> RaR - pvz.: į JAV prezidento kėdę renka tai aktorių, tai dinastijos - vienos ar kitos, atstovus. Apie kokią atsakomybę eina kalba? Apskritai, kokia atsakomybė įmanoma sistemoje, kur balsuotojo balsas yra atskiestas iki negaliu, priedo dar anoniminis (ne balsavimo procedūros aspektu, o sugebėjimo prisiimti pasėkmes išsirinkus klaunus).

Na, tiesą sakant, čia gal ne politikai kalti. Kiek suvokiu savo menkomis
žiniomis ir protu, šiuolaikiniame ekonominės minties pasaulyje nėra
stiprių asmenybių ar krypčių. Politikai galėtų tik jas perimti, kaip
būdavo iki šiol.

> [...]
>
> Tikrai? Rotchildo pasakymas prieš porą šimto metų (laisvai cituoju iš atminties) - "give me the control of supply of the state money, and I do not care, who makes the laws."

> Be abejo, kad politika - masių nesugebėjimas įgyvendinti valdžių padalijimo principo. Ir, deja, kuo sudėtingesnis pasaulis, kuo daugiau rolių - tuo daugiau reikia skaldyt ir valdyt elektoratui, nes kitaip jį suskaldo ir valdo politikai...

Na, tu irgi truputį zeitgeistų pažiūrėjęs? Tą frazę sąmokslo teorijų
propaguotojai priskiria Mayer Amschel Rothschild kai kalbama apie FED
kūrimą. Iš tikrųjų šis Rotšildas gyveno prieš šimtmetį iki FED įkūrimo,
Europoje, ir su pinigų leidyba praktiškai neturėjo nieko bendra. Jų
šeima turėjo bankų tinklą Europoje ir organizuodavo paskolas
vyriausybėms, ypač karų atveju, iš to gerai uždirbo. Privačių bankų
paskolos vyriausybėms tuomet buvo būtinos kaip tik dėl to, kad jos
neleisdavo "fiat money" - viskas būdavo paremta auksu ir sidabru, ir jos
negalėdavo prisispausdinti pinigų. Kažkada žiūrėjau dokumentinį filmą
apie Rotšildus. Štai ką apie tavo minėtą frazę rašo, pvz.,
http://en.wikiquote.org/wiki/Conspiracy .

Permit me to issue and control the money of a nation, and I care not who
makes its laws!

     Attributed to Mayer Amschel Rothschild (1744 - 1812). No primary
source for this is known and the earliest attribution to him known is in
Money Creators (1935) by Gertrude M. Coogan. Before that, "Let us
control the money of a nation, and we care not who makes its laws" was
said to be a "maxim" of the House of Rothschilds, or, even more vaguely,
of the "money lenders of the Old World". This is a play on an English
proverb, Let me make the songs of a nation, and I care not who makes its
laws.