Tema: Re: krize 2
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-06 21:30:31
> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j1goek$heh$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tai Obama su demokratais ir norėjo mokesčius pakelt, bet respublikonai
> nesutiko.

Atsiprašau, bat aš tikrai dorai nesuprantu, kiek dar reikės baksnoti į disleksijos pavyzdžius?! :-O

Skaityti komentarą reikia sekančiai:

"JAV gyventojų efektyvus kvorumas nesutiko, kad būtų didinami mokesčiai".

O kadangi pas JAV rinkimų rezultatai iš esmės yra niekiniai, nes nėra jokių naujų partijų, jokių naujų idėjų/koncepcijų, o tik amžinai ir nekintama osciliacija RDRDRDR, tvirtinanti vis tą patį ir tą patį, tai laisvai interpretuojant galima pasakyti ir taip - "JAV apsitapšnoję piliečiai pilnai atsakomybę už savo neveiksnumą ir bukumą balsuojant ir palaikant neveiksnią sistemą su malonumu perskolina visam likusiam pasauliui". Nacionalinis eksportas - Holivudas ir FRS?

> Ir ta skola nebūtų taip išaugus, jei ne finansų sektoriaus
> gelbėjimas.

Vėl disleksija! Gelbėjamas ne finansų sektorius. Gelbėjama idėja, (aišku desperatiškai ir neabejotinai vis labiau nosit ariant baltą pudrą), kad įmanomas augimas uždaroje sistemoje, kuria tapo pasaulis.

RaR, jūs žmogus kaip ir išsilavinęs, neturėtumėt daryt tokių klaidų. Negi sunku įsivaizduoti pasaulį, kuri augimas yra 0%? Na gerai, aš ne sadistas, bet tarkime 0% per 5 metus, per 10 metų? Vienus metus augai 2%, kitais metais -2% pailsėkit SĄMONINGAI. Infliacija 0%? Mokesčiai - stabilūs šimtmečiais, galbūt ir tūkstanmečiais (jei nėra gamtos kataklizmų). Išradai kokią šaltą branduolinę sintezę, teleportaciją ar dar kokią maną - prašau, galima pergalvoti ekonomikos modelį. O kad būtų savireguliacija, tai ir turi įvykti decentralizacija. Jokia homeostazė neįmanoma be decentralizacijos. Elementarus to pavyzdys - kiekvienam tarp ausų ir tarp šlaunų.

> Dabar gaunasi taip, kad finansininkai žaidžia savo žaidimus,
> iš fiktyvių pelnų dėl nerealių įsipareigojimų išsimoka milijoninius
> pelnus, o kai pasirodo, kad įsipareigojimus vykdyti nėra iš ko, skylės
> užkamšomos mokesčių mokėtojų, kuriančių realų produktą, pinigais. Tad iš

Vėl disleksija! Ne finansininkai žaidžia šitus žaidimus. Juos žaidžia žmonės. Be maž be išimties. Apskritai, tai rūšies, vadinamos Homo Sapiens Sapiens esminis bruožas.

O finansininkai tik labiau matomi, nes sėdi ant finansinės piraminės viršaus, į kurią įkopti nori kiekvienas dvasios, savistabos, savikontrolės ir apskritai mąstymo dovanos stokojantis imbecilas. Kol vertybės tokios, tai ir priemonės ir rezultatai atitinkami. Nesakau, kad nieko daryt nereikia, bet sakau, kad be mąstymo sparčios evoliucijos neįmanoma išspręsti problemos vis tomis pat priemonėmis - esą ribojant kažkokių *eilinių* goduolių apetitą.

> esmės ir JAV jau tas pats kaip ir kitur pasaulyje - geriausias biznis
> daromas dalinantis mokesčių mokėtojų pinigus, nesvarbu kad tai
> apiforminama per derivatyvų prekybą.

O tai ne kiekvieno žmogaus svajonė? Leisti svetimus pinigus? Dulkinti C. Shiffer (ar kuri ten dabar ant smaigalio)?