Tema: Re: krize 2
Autorius: Sail
Data: 2011-08-05 11:22:13
Va va. Kazkodel kyla itarimas, kad galim dar pamatyt, kaip ten sekesi gyvent
vokietijoje tarp pasauliniu karu.

Nors imk ir auksa luitais supirkinek, nieko stabilaus nebera.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j1g7tc$q8b$1@trimpas.omnitel.net...
Prieš kurį laiką buvau optimistiškesnis, bet politikų neatsakingumas jau
pradeda šokiruoti. Visas problemas-problemėles jie pradeda spręsti
vieninteliu - vis labiau skolindamiesi ir skolindami, taip atitolindami
skausmingą mažesnių problemų sprendimą ir kurdami vis didesnes,
tikėdamiesi, kad jas kažkas kaip nors kada nors išspręs.

Staiga visi eurozonos susitarimai ir nuostatos - valstybės skola ne
daugiau 60% BVP, biudžeto deficitas ne daugiau 2%, ECB negali
supirkinėti eurozonos valstybių obligacijų - tapo pamiršti. Nesilaikoma
netgi Vokietijos konstitucijos straipsnio, kad ji negali gelbėti kitų
eurozonos šalių biudžeto, priimtas prieš jai įsivedant eurą. Tiksliau
jis apeinamas - gelbėja ne pati Vokietija, o bendras fondas, į kurį
Vokietiją įneša didžiausią dalį. JAV skola Obamos valdymo metu jau
beveik padvigubėjo. Graikija verkia, kai obligacijos už jos palūkanas
viršija 4%, ir visi jai be saiko skolina, nes jau įprato, kad ją kažkas
išgelbės. Tuo tarpu buvo metas kai Lietuva ir už 10% sunkiai
pasiskolindavo. Ir nieko, išgyvenom.

Finansiniai sluoksniai, vietoje to, kad už savo nepamatuotą ir dažnai
sąmoningai per didelę riziką būtų palikti rinkos teismui ar bent
susilauktų kažkokių reguliavimų, buvo tiesiog pašerti mokesčių mokėtojų
pinigais ir toliau daro tą patį. Matyt, disproporcijoms išspręsti ir
rinkoms apsivalyti pasaulinė krizė turėjo būti didesnė, nes stengiantis
ją sušvelninti daug problemų tiesiog užkonservuota ir sukurta dar didesnių.