Tema: Re: krize 2
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-08-08 00:23:19
On 2011.08.06 02:42 PM, Vasaris wrote:

> Kaskit giliau - kas sąlygojo paniką? Pats auksas nesąlygoja - jo, kaip TECHNINIO išteklio yra sočiai. Priedo daug kam, nemačiusiam aukso monetų tai ir protu sunkiai suvokiama, kad panika remiasi į auksą.

SSSR karo Afganistane pradžia, krizės, dviženklė infliacija, dar ten
kokių priežasčių buvo, nežinau aš tų istorinių laikų. O kai pradeda visi
masiškai pirkti, panika maitina pati save, nes visi mato kad pinigai
nuvertėja aukso atžvilgiu, bėga ir perka kol dar kaina nepakilo, ir
džiaugiasi suspėję "pigiai" nusipirkti. Paskui ateina laikas, kai pas
visus pinigai pirkimuui baigiasi, skolinti irgi, nes perkama ir už
skolintus, o skolas reikia grąžinti, prasideda tas pats procesas, tik į
kitą pusę.