Tema: Re: krize 2
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-06 21:37:46
Belieka viltis, kad tai bus eilė mažesnių korekcijų su mažesnėmis pasėkmėmis. Nes šuo kariamas pripranta. LT tai netgi charakterio bruožas, priedo santykinė izoliacija gal net į naudą būtų. Nes ko jau ko, bet aš tai nenorėčiau patirti net ir pusės '30 krizės vakarų pasaulio išsivysčiusiose šalyse su šiandieniniu ekonomikos integralumu. Kortų namelis ir tas rimčiau gali pasirodyt aprūpintas...