Tema: Re: Ar verta bėgti iš vienos pencijų kaupimo bendrovės į kita?
Autorius: Vasaris
Data: 2011-01-14 23:11:39
"apchy" <aa@aa.aa> wrote in message news:ign2o5$hj3$1@trimpas.omnitel.net...
> as kaiptik sendien pabegau is swedbanko i danske ir tik del to, kad ten alga,paskola, visi mokesciai
> o swedbanke net ebanko neturiu
> o seip danskebanko vadybininke visaip suoke kokie jie geriausi ir, kad jie geriausiai investuoja, pries gera menesi dnbnordas buvo prisikabines, kad pas juos pereiciau, tai irgi sake, kad jie geriausi :)

Mano nuomone jūs abu padarėt emocinius sprendimus. Nesakau, kad jie blogi, bet jie elementariai emociniai. Nes pensijos fondą "aptarnauti" iš vartotojo pusės, jei tai ne sprendimų priėmimo laikas (per karjerą būna 3-4 tokie realūs kartai), per metus sudaro kelias valandas, su sąlyga, kad neesi atšokęs nuo ekonominių/įstatyminių/politinių naujienų. Ir tam banko infrastruktūra visiškai niekam nereikalinga.

Paskutinis dalykas, su kuriuo siečiau 2 pakopos pensiją būtų fondo palindimas po vienu ar kitu prekiniu ženklu.