Tema: Re: Ar verta bėgti iš vienos pencijų kaupimo bendrovės į kita?
Autorius: Sail
Data: 2011-01-13 14:23:23
Tavo klausimas nekorektiskas, nieks ten nezino, kaip kuris fondas generuos
graza ateity.

Todel atsakyma pats sau turi ir duot. Kaip taisykle, is anksto zinot vargu
ar imanoma. Va pasakyk man, auksas brangs ar pigs per artimiausius metus?

Del investavimo geniju tai pasakom tiketi nereiketu, visa tai dazniausiai
atsitiktinumo reikalas.