Tema: Re: Ar verta bėgti iš vienos pencijų kaupimo bendrovės į kita?
Autorius: apchy
Data: 2011-01-13 16:37:57
as kaiptik sendien pabegau is swedbanko i danske ir tik del to, kad ten alga,paskola, visi mokesciai
o swedbanke net ebanko neturiu
o seip danskebanko vadybininke visaip suoke kokie jie geriausi ir, kad jie geriausiai investuoja, pries gera menesi dnbnordas buvo prisikabines, kad pas juos pereiciau, tai irgi sake, kad jie geriausi :)