Tema: Re: Ar verta bėgti iš vienos pencijų kaupimo bendrovės į kita?
Autorius: Insane
Data: 2011-01-13 15:54:24
Is principo tai tau nereiketu nieko pirkt ar parduoti.. Jei tikrai
nusprestum begti is vieno pas kita, tai pranesi vienam, tada jis pranesa
sodrai.. Ir per kazkiek laiko kitas bankas ar dar kita pensiju kaupimo
imone, perima tavo sukauptus pinigus.... Bet sitie rodikliai, kuriuos tu
parasiai, tai nieko nenusako.. Niekas negali pasakyti, kaip jiems seksis
veliau.. Gal veliau tas Swedbankas parodys geresnius rodiklius..

As pats asmeniskai perejau i SEB, nes ten pas mane visi pinigai, alga ir
t.t. O pensijos kaupimo sutartis buvo banke, kuriam daugiau nieko neturiu..
Bet is esmes, tai niekas nepasakys kaip jiems seksis po 5-10 metu.. O juk
pensijos kaupimas yra ilgalaikis reikalas.. Ir ziurint ilgo laiko
investicijas, tai tie sokinejimai bus manau panasus.. Nebent kazkas labai
jau atras investavimo koki modeli ar investavimo vietas, kuriu niekas kitas
neras...

O spresti tai cia tik paciam.. Pasitelkiant nuojauta labiausiai :)