Tema: Re: Kelios mintys apie Sodra, pensijas ir KT sprendima
Autorius: lasaZ
Data: 2010-04-22 21:59:23
va kaip skamba:

"53 straipsnis
Valstybė rūpinasi žmonių sveikata ir laiduoja medicinos pagalbą bei
paslaugas žmogui susirgus. Įstatymas nustato piliečiams nemokamos medicinos
pagalbos valstybinėse gydymo įstaigose teikimo tvarką."

tai va ir klausimas ką reiškia "laiduoja" - t.y. yra kur gydytis, kai
susergi? ar gydyti nemokamai :) Žodžiu tu teisus, kaip horoskopas. Užtai KT
gali kaip nori, taip ir nuspręsti.

lasaZ

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:hqq16c$2hn$1@trimpas.omnitel.net...
> Apie nemokamą gydymą tai konstitucijoje yra frazė maždaug "valstybė
> įstatymais reglamentuoja nemokamų sveikatos paslaugų teikimą", ką galima
> interpretuoti kaip kam patogiau. Ir aplamai konstitucijoje nemažai
> straipsnių, surašytų kaip horoskopų pranašystės - kad tiktų kiekvienam
> gyvenimo atvejui. Bet apie jokius proporcingus mažinimus, jų kompensvimus
> ir ekonomines krizes ten tikrai nieko nešnekama, todėl tas KT atliktas
> konstitucijos aiškinimas iš esmės "iš lubų".
>

> "lasaZ" <dainius.u%protect@gmail.com> wrote in message

>>> atitikimą
>>> Konstitucijai. O Konstitucijoje apie pesijas užsiminta tik viename