Tema: Re: Kelios mintys apie Sodra, pensijas ir KT sprendima
Autorius: RaR
Data: 2010-04-22 20:31:56
Apie nemokamą gydymą tai konstitucijoje yra frazė maždaug "valstybė įstatymais reglamentuoja nemokamų sveikatos paslaugų teikimą", ką galima interpretuoti kaip kam patogiau. Ir aplamai konstitucijoje nemažai straipsnių, surašytų kaip horoskopų pranašystės - kad tiktų kiekvienam gyvenimo atvejui. Bet apie jokius proporcingus mažinimus, jų kompensvimus ir ekonomines krizes ten tikrai nieko nešnekama, todėl tas KT atliktas konstitucijos aiškinimas iš esmės "iš lubų".