Tema: Re: Kelios mintys apie Sodra, pensijas ir KT sprendima
Autorius: RaR
Data: 2010-04-22 11:25:53
Iš esmės teisingai pasamprotauta. Konstitucinio teismo sprendimas man atrodo formalus ir nelabai logiškas pagal faktinę situaciją. Jokio fondo nėra, kai jis bus sukauptas, tai tada galima ir bus šnekėti apie neteisėtą sukauptų pinigų atiminėjimą. Vyriausybė šiuo atveju elgėsi gana logiškai, siekdama apsaugoti vargingiausius socialinius sluoksnius (mažindama nevienodai) ir stabilizuodama valstybės finansus (aplamai mažindama), to nedarant būtų iškilę rimtesnių socialinių ir finansinių problemų. Deja, aš nesižaviu ir dar keletu Konstitucinio teismo sprendimų.  O šiaip jau galima matyti ir šiokį tokį Konstitucinio teismo narių (dirbančių ir dideles pensijas gaunančių pensininkų arba tokiais tapsiančių) suinteresuotumą. Kaip ir teisėjų algų atveju.