Tema: Re: OT. Koks yra didžiausias JAV banknotų nominalas?
Autorius: RaR
Data: 2010-01-18 11:47:36
Gal netgi ir tame pačiame kontekste. Kažkaip atitrūkęs nuo rusakalbės kultūros, bet reikia pripažinti, kad jų humoras visada buvo aukšto lygio. Pasirodo, išsivystė netgi atskiras interneto folkloro žanras "Britanskije uchenyje dokazali...". O mūsų interneto portalai tai kartais priima už tikrą pinigą. Nieko nuostabaus, esame bene toliausiai į vakarus nutolę žmonės, dar sugebantys suprasti rusišką humorą, o jaunesnioji karta pamažu praranda šią vertybę.