Tema: Re: OT. Koks yra didžiausias JAV banknotų nominalas?
Autorius: RaR
Data: 2010-01-18 10:14:09
Geras. Piešiau ne aš, bet parodyta labai taikliai. Gruodžio mėnesį keletą kartų atsekinėjau kelis delfi mokslo naujienų šaltinius. Tai dažniausiai nors naujienos šaltinis būdavo Anglijoje, Prancūzijoje, JAV ar Olandijoje, lietuvių kalba jis atsirasdavo išverstas iš rusų kalbos, o pagrindinės naujienos transformacijos įvykdavo kokiuose rusiškuose ar bulgariškuose tinklalapiuose.